Sunday, July 12, 2009

tol

ermmmm..pagi tadi aku kuar rumah dlm kul 7.28am...sambil layan hot fm..aku trus ke distinasi kerjaku di kajang..bila kuar jek dr putrajaya..aku tengok cermin..aku usha sebijik myvi puteh SE..aku ingat ker budak club..tp bukan..so..aku pun trus drive sambil mencuri2 pandang..maklumlah driver myvi SE tuh lelaki..distinasi kami rupanya samer..iaitu kajang..aku folow jek belakang dia..sesekali aku pintas dia..pastu dia pintas aku balik...pastu aku hanya ikut rapat..sampai lah kat tol..dia masuk tol yg aku nak masuk....huhuhu...pastu aku nampak dia hulur duit RM10 tuk byo tol.."dlm hati aku...cehhhh..dh tau nak lalu tol sediakan lah duit cukup2..ni tak...aku kena tunggu kat blakang lamer2 laks..dh ler..tol gate girl tuh lambat..ermmmm"...bila myvi SE tuh dh gerak..aku pun hulurkan duit pada tol gate girl tuh.."dah bayar...kete depan tuh bayar kan"....erkkkkkk..aku ngan perasaan berbunga...terus meluncur laju..sbb nak kejar myvi SE yg berekzos 2 tuh..deruman nya membuatkan aku mengejar....sampai kat kajang pemandu tuh belok ke kiri..aku pun mmg ke kiri gak..hehheheh..tapi sblum sampai opis aku..pemandu myvi SE tuh..belok lagi ke kiri..tp aku kena trus...takkan aku nk polow dia gak..huhuhu..sebelum myvi SE tersebut membelok ke kiri..aku sempat angkat lampu..menandakan ucapan terima kasih sbb tetibe jek dia bayokan tol aku..kalo hari2..aku polow dia..pastu..hari2 dia byokan tol aku kan best...heheheheh....mungkin ini bukan kali pertama myvi puteh kami bertemu..harap2..pasni ketemu lagik...

3 comments:

sueanne said...

vavavahhh..bestnye des..hahah..ade secret admirer diam2 rupenya..hihihi

june said...

mane aci.. aku xpenah pon org bayakan..

Wahidah said...

wah wah ade org bayarkan..menarik tu...aip peminat nampak..:P