Sunday, July 19, 2009

alex..EX5 kembali

hari nie..aku luper bwak tag n kunci drawer..ni sume gara2 alex beraksi buat kali pertamanya..setelah usaha membaik pulih selesai..dgn bermodalkan ratusan ringgit akhirnya alex selamat dari pembedahan...sib baik jantung alex masih betenaga..alex mmg gagah seperti dulu walau sedikit berusia..minggu lepas aku telah tebus alex dari adik aku atan...lebih kurang 3-4 bulan alex betukar tangan..huhuhuh...setelah RXZ atan pun pulih akibat kejatuhan di dataran merdeka..akhirnya...RXZ turut berjaya dlm pembedahnya..ada sedikit cacat..namun..masih boleh diperbetulkan....tp jumaat itu hari aku balik kg..tengok RXZ..cisss..exzos baru mahhh..2rat tuk menatang tu jek..melayang duit mak tuk RXZ...tp berbeza dgn alex....aku tebus alex dgn sedikit simpanan ku...aku bawak alex ke rawang tuk berjumpa doktor pakar. banyak yg perlu dilakukan bgi membolehkan alex bernafas dgn lancar. beberapa item baru telah di masukan ke dlm alex. misi menghantar alex ke rawang adalah bertemankan si 125Z yang amat gagah. walau ader 125Z..tp alex tetap setia menemaniku...mujur pembedahan alex mengambil masa yg singkat..alex pulih dgn cepat..ini sume sbb sumber kewangan yg cukup..ada duit..sume leh jadi..hhuuhuhu..dan smlm ahad 19 julai 2009..sekembali aku dr kg..aku telah bersama2 125Z..tuk misi menghantar alex ke putrajaya..perjalanan yg agak jauh..lenguh pinggang aku dowww...aku sampai di18R8 tepat jam 7.00pm....sempat jugak bertemu fz di paking bwah..hehehe..dan hari ni..20 julai 2009..alex kembali beraksi cemerlang tuk manjadi temanku mencari rezeki...aku harap alex mengekalkan prestasinya...jgn buat hal tau alex..sbb kat putrajaya susah nk cr wokshop..huhuhuhu....pesanan jugak buat alexx ke2 ku...kasih sayangku pada kalian sama rata jek tau..jgn majuk2....sumenya penting bgi aku...tak kira alex tau alexx

1 comment:

~ kIsaH KeHidUPan SueANne ~ said...

owh alex..hidup lagi rupenya..hehe..chayu alexxxx..bila mau jmpe milah erkkk???..die kt ampang skang ni..:p