Tuesday, July 21, 2009

perhimpunan kereta terbesar

sabtu nie kena bagun subuh2 alam..sbb nak joint perhimpunan kereta terbesar kat Bukit Jalil. karnival nie membawa misi memecahkan Malaysia Book of Records. so kali ni team mayviX akan beraksi di bukit jalil. tp..apa yg ada dlm kepala aku nie ialah.."JEM"...adoiii..matilah aku..sesak napas bila jem2 nie..tp kali nie lain sikit lah sbb jem konvoi....ermmm..aku secara tak langsung nye dilantik menjadi AJK tuk region aku..huhuhuhu..dan AJK kena dtg awal..kul5.30am..sbb waktu kumpul bgi region aku..ZON A..adalah dr jam 6.00-7.00am....hahahah..jgn harap aku nk dtg kul 5.30am. paling kurang pun aku mai kul 6.00am....aku nie cam tak percaya jek..budak2 nie leh bgun dan berkumpul awal giler cam nie..apa pun..kita tunggu hari kejadian K..
http://www.youtube.com/watch?v=3KRhAHVEOTI

2 comments:

Wahidah said...

mari kiter bgn awal beramai2..hahaha

♥Miz Fieza♥ said...

sop..sop...tak ajak..