Friday, July 3, 2009

adam haris

rabu 1 julai 2009 mek dan hasbennya dan jugak naem..bergerak ke kelantan. mek membawa misi yang aku amanahkan..tuk cari umah nine dan tengok nine...so 2 julai 2009 mek bergerak dgn misi tuk singgah ker kg kungkang..tapi disebabkan salah paham..antara mek n bong...akhirnya mek terlepas simpang...huhuhuhu...."akak..aku terlepas kg tuh lah..mcm maner korang bg arahan nih...tp xper lah..sok jumaat aku cari jugak....dan pada 3 julai 2009..mek berjaya sampai ke rumah nine...yeaaaaaaaaaa..."akak ..aku dh jumpa..apalah arahan korang..sume silap..pandai2 jek ckp simpang stesen minyak".."heheheh..aku silap..lupa2 ingat lah'..."ahhh..awak tu mmg sume luper kalo bab jalan..sib baik abg aku terrer"...dan aku pun call balik mek...sbb nak ckp ngan nine...ermmmm...aku gembira campur sedih....lama aku xjumpa dia...ermmmm...hope dia sentiasa sihat dan bahgia....lepas nie..leh lah aku dan mek gi jalan2 ke saner..sbb mek dah tahu jalan..heheheheh....anak nine pun..adam haris lagik besar dari naem...sempat jugak mek send mms kat aku....

No comments: