Wednesday, July 15, 2009

hangittt

bagi memenuhi permintaan saudari miza..aku terpaksa post citer nih..camm haremmm tui..smlm kete aku hangit...gara2 aku terlupa utk trunkan handbrake dari putrajaya ke kajang..adoiiiii...yang peliknya..aku nie yg drive tak pulak rasa apa2..xberat pun..maybe sbb aku nie sentiasa mikir tatkala aku tengah drive atau bawak moto..tu yg kadang2 aku xsedar..rupanya aku dah sampai simpang umah...adoi...bahaya tui perangai aku nie..dulu2 penah naik moto..time tu aku duk serdang..dr kajang aku gerak ke serdang...tup2..aku rasa lain mcm jek..apasal aku xpenah lalu jln nie ek?..sampai umah...mlm tuh..aku mikir apa yg tak kena dlm perjalanan aku ke rumah tadi..jenuh mikir..lastly aku sedar sbb aku ikut simpang yang lain...huhuhu..aku nie di bawah sedar kalo tengah drive or bwak moto..huhuhuhu...sambung kisah kete aku berasap...aku sedar handbrake aku tak diturunkan bila aku nk bayo tol..huhuhu..time tuh aku nk tekan brake..tp aku rasa brake aku semacam jek..tup2 pandang handbrake..erkkkkkkk..adoiiiiiiiiiii....sampai paking kat opis....kete aku berbau hangitttttttt..

4 comments:

sueanne said...

hahaha des..ari tue gelakkan adik sue..skang ni die lak yg kena..masyaALLAh..kekekeke..

udes mmg cmtue.kuat berangan sgt..hahaha..hati2 sikit des..bahaya loh cmtue..

udes@yati said...

erkkk...len kali mmg kena beringat lor

feeza said...

klo ada alarm yg leh pasang kat handbreak tu, udes org pertama yg kena beli

kohkohkoh!

udes@yati said...

fz:..agak kurang ajar alarm tuh..kalo aku beli..huhuhuhu