Thursday, July 30, 2009

ruang..

(ruang utk aku bersamaNYA)

(almari kecil)

(sidai..apa yg nak disidai)

aku masuk kat sini....nak abadikan sedikit ruang yang hari2 aku sentiasa lihat....huhuhu..nie pun time aku xder kerja...pas makan tomyam..aku pun lepak2 dlm bilik n snap pic2 nie....xder kerja lah nie..layan tv pun bosan...nak lipat baju...adoiiiiiiiiii...giler punya malas..
dah sebakul dah pun kain baju...kan best kalo ader mesin lipat baju...tidakpun nanti aku buat perjanjian ngan laki aku..."bang..bang...tugas abang lipat baju jek k..yang lain abang tak yah tolong..plesssss"...heheheh..ok tak kalo cam nie...emmmmmm aku pun tak tau sampai bila aku nk duk umah faez kat putrajaya nie....aku plan sampai tahun depan jek kot..itupun kalo plan aku yang lagik satu menjadi....apa pun kita tengok jek lah nanti k...pada masa akan datang sume nie hanya akan jadi kenangan jek dlm hidup aku..apa pun terima kasih kerna aku pernah dan telah menjadi sebahagian.....

(erkkkkk..ok tak nie?)

(pendinding...)

No comments: