Sunday, January 23, 2011

pindah randah

adoiiiiiiiiii....nk pindah randah lagik kali neh...sepanjang tempoh aku keje neh...dh beberapa kali aku pindah....memula dari

1.umah along, keramat--->serdang
2.serdang------>umah fz,putrajaya
3.putrajaya------->kajang, jln TKS
4.kajang,jln TKS------->kajang Perdana

so...kali nie aku akan move ke kajang perdana, umah town house....3tingkat,3bilik air,3bilik tidur...sewa sangat berbaloi RM450.00. rasa seronok sbb Allah mudahkan segalanya...alhamdullilah. rentetan dr niat aku nk berpindah rumah....aku suara pada suami ku. kemudian dia bersetuju. pada hari thaipusam. aku sesaja ronda2 kat kajang perdana, banyak rumah2 kosong kat sana, pusing punya pusing....akhirnya ternampak rumah nie.....apalagi ambik no phone, trus call tanya sewa....ptg tuh abg balik kerja terus bg tau n mlm tu bawa abg ke rumah tu...kemudian abg kata...dia suker....:)..kemudian deal punya deal, so smlm, ahad 23hb jan 2011...aku selesai byr deposit n sewa bln feb 2011...semuanya RM1,550.00.....so sekarang adalah masa tuk packing2 brg to move out....adoiiiii......moga segalanya Selamat......bantuan mek,along,atan,ngah amatlah diperlukan.....raya cine neh, bolehkan trunkan brg2 dr tingkat 4 tuh......:(...jenuh..jenuhhhhhhhhhhhh.....

1 comment:

QasehTercipta said...

wahhh.... dah nak pindah rumah town ler. jauh ke dari opis? nanti ajaklah kami dtg makan2 lagie yea.
maaf x dapat nak membantu, kami balik jb