Tuesday, January 4, 2011

due date

10 september 2011...
mlm tdi kul 8.00pm dah gi jumpa doktor tuk konfem sekali lagi...walaupun aku tahu mmg sah test yg aku buat tuh...:) dan doc tlah mengira due date aku bdsarkan tarikh last period....so dijangkakan 10.09.2011. bila balik aku usha2 kelendar...ermmm time tuh pas raya. maknanya dlm pantang...ermmmm..tp raya ujung bln ogos 2011...leh lagik aku mkn rendang,sate,lemang dan sebagainya...hahaahha

mula dari hari nie..aku telah mula mmbawa ubat di dlm begku....so setiap hari mesti kena mkn lah kan...ala...ubat jek pun....takde hal lah nak telan.....next month aku kena jumpa doc balik utk bulan ke2nya....dan ianya akan beterusan....slm doktor ckp usia kandungan aku dah masuk 4minggu....harap2 Allah permudahkan segalanya...

Ya Allah,
Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik;
sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) doa permohonan.

4 comments:

QasehTercipta said...

nasib x sama due ngan birthday en sempoi... dah sebulan rupanya usia kandungan kamu... gembira2.

p/s : ubat apa doc bagi?

mffzone said...

wah kalo bersalin 2week awal..makne sama ngan ibu die...

udes@yati said...

fz: asid folic kot...utk tambah darah n lancar darah...ubatnya..besar2...


adik:....harap2 sama ngan besday udes..hikhihkhihk

Norazlinda A.Razak said...

tahniah...moga zuriat dilahirkan soleh dan solehah ye...kalo 14hb cun gak sma ngan besday auntie linda nie..hhehehe