Wednesday, January 5, 2011

gaya baru...


hukhukhuk.....kali neh aku rasa aku ada satu cara hidup baru iaitu...tidur......sekarang nie mmg aku sedari yg aku mmg tido awal...sampai cerita AYOUB pun aku dh xsempat nk tengok...mujur leh usha tonton.com/tv3......ermmm kenapa aku selalu tido awal?...maybe perubahan hormon agaknya...yer ker?....ntah lah....

seperti biasa pas balik opis...aku mula stat masak2 utk suami tercinta......masak yg simple2 jek....cuma skrng neh..aku dah xder idea nk masak apa....hubby aku tuh..kalo aku tanya nk makan apa...jawapan dia...''apa2jek lah sayang...abang tak kisah''......itu yg aku lemah...sbb aku mmg dh kering idea dah....kira mcm kering kontang.....ermmmm

biasanya hubby aku sampai umah dlm kul 10.30pm.....so kira mmg mkn lewat mlm lah.....aku selalu teman dia mkn...dulu2 aku makan bersama2....tu yg naik berkilo2 tuh...heheheh...tp sekarang neh...aku mkn awal...siap jek masak..aku terus mkn...pastu nnti time hubby aku mkn..aku teman jek....duk semeja...tu jek yg boleh aku buat.....dan sejak 2 menjak neh....time hubby aku balik...aku mesti dh tido dh depan tv.....so dlm mamai2 tuh..aku gagahkan jua...utk teman dia mkn...hihkhihk...sian dia...balik mlm2..jauh2......tp bila sampai umah...aku dh tido.....ermmmmm..harap2 abg paham

1 comment:

QasehTercipta said...

sama aje ngan en defa... bila ditanya nak masak apa... "apa2 aje..." jenuh dok pikir