Wednesday, January 26, 2011

makan


hari neh aku berpuasa nazar..aku niat nk puasa 3hari n buat pulut kuning tuk bdk2 ke$....so hari nie dapatlah aku berpuasa 1 hari....tinggal lagik 2 hari.......pasal pulut kuning tuh...lum ada masa nk buat..sbb pasni sibuk nk pindah umah....walaubagaimanapun...nazar harus ku tunaikan...moga ada ruang n peluang utk aku melaksanakanya...ermmmmm..so menu hari nie tuk buka puasa?...tetiba tengok gambar kat FB org mkn KFC....aduhhhhhhhhhh..terus kepingin nak makan..lalu aku call abg suh balik awal...teman aku buka pose...hikhihkhik....dapat gak mkn KFC ini hari...mesti sngat sedap KFC itu...kerna sememangkan otak aku mmg pikir pasal KFC>>KFC>>KFC.....dan smlm abg sampai rumah pada jam 9.00pm....time aku bukakan pintu aku terhidu bau....ermmmmm...cam ada DURIAN jek.....yeaaaaaaaaaaaa....abg belikan durian...nyum2....2biji selesai aku hadap...hanya ku tinggalkan beberapa ulas aje dlm peti ais.......sedapnyaaaaaaaa.......

1 comment:

QasehTercipta said...

sedaqpnyeee itu duriannn yummmm yummm yummm