Monday, August 31, 2009

xtibiti minggu

lambakan n3 tuk kali nie..hari jumaat ri tuh aku mc..sakit gigi..:)..huhuhuhuhu..sabtu pagi tuh dlm kul 7.00am dpt panggilan. Wan melah telah kembali menyahut panggilan Ilahi..al-fatihah. ingat lagik n3 aku pasal ospital?....mujur aku sempat jumpa dia buat kali terakhir..sekurangnya xder lah ralat sangat. pas dpt call aku,mek,naem,dina dan mak trus shoot ke kuala lipis. tpi kali nie naik vios along...laju sikit berbanding alexx yg 1.3 tuh...sampai kat lipis dlm kul 10.30am. jenazah xsampai lagi.pas salam2 ngan tok2..wan2..moyang2..aku dan mek bawak anak2 ke rumah mak beh..yelah kan..budak2 kecik rimas duk ramai2..panas2....lepak2 umah mak beh..sambil order tempeyek ikan bilis..kacang xmau..huhuhu..sempat lagik tuh. pas tuh bawak mak beh ke rumah arwah wan..selesai sembayang jenazah..aku n mek bersama anak2 trus lik KL. agak penat lah sbb ptg tuh jugak aku gi jumpa abg..cari barang...heheheh..nie sume kes adiah besday yg pospone....adiah tu sangat comel..nnti sampai masa..aku pakai k..pas cr adiah tu..aku n abg cri kuih muih tuk buker poser..kitorang bukak pose kat klcc..sbb hajat di hati nk tengok wayang..tp sume citer xbest..so tukar plan ke jln TAR...mak aiii..ramai giler manusia..huhuhu..yg bestnya time tuh...paking kat tepi2 jln tuh..sume rm10..giler mahal tahun lepas rm5 jek. last2 kitorang paking kat dlm pertama comp jek...murah rm2.50..huhuhuhu
........................................................................................................
hari berikutnya aktibiti kat kedai mek..adoiiiiiiiiiiiii..panat lah woi..susun2 rak..pasang2 rak. kedai mek ni dah 70% siap. agak besar dan luas kedai nie....nanti kalo aku free leh lah aku lepak2 kat sini. time tuh jugak aku gatal beli contact lens. adoiii..melayang duit aku yg mmg kering time tuh..cissssssssssss.....rasa cam membazir lah pulak..maner taknyer..3 sekali aku beli....
........................................................................

sebelah mlm laks xtibiti main ngan anak2...wakakakak...kotak lagik budak2 nie. sume pakat nk tido dlm kotak...layan jek lah pics nie k

1 comment:

sueanne said...

hahah..comelnye budak dua org tue dess..hihihi..
brape dah umur dorag2 tue??

mek buka kedai pe des????