Wednesday, August 12, 2009

exam..alex

aku suker sbb aku berjaya jwp exam semlam dgn jayanya...maklumlah open book..soklan senang jek..jawapan pun senang...kununya..preparation for this exam ..lebih kurang semingu lah..tp tau2 jek lah..bila bacer jek buku..baru masuk perenggan ke3..dah ngantuk..trus tido..so..aku stat bace buku yg serius sikit time kat opis..dpt lah biskan beberapa bab..nk harapkan kan kat umah.perghhhhhhh..xterbacer..hehehe..so smlm 12 ogos kul 8.30 aku gerak ke Mines..sbb exam aku kat bangunan sbln Mines tuh..luper laks nama nyer.....sampai2 jek..org dh ramai...pastu leh trus masuk bilik exam...agak lamer dlm bilik tu..sbb kul..8.30 dah leh masuk. sedangkan exam stat kul 9.30am...ermmmm..aku cm biasa lah duk depan sekali...sempat gak bersalam ngan budak dr jabatan kimia PJ...aku duk sblah dia..sbb aku pikir senang nak tiru dia nanti..hehehe..bijak kan aku..wakakakakak..tp budak tuh x bawak pun buku...cam terrer jek...dah diberi peluang open book...gunalah...apa daaaaaaaaa....time exam smpat gak aku jeling2 jwapan dia..maner jwapn yg aku xjumpa dlm buku pda awalnya aku tiru dia..tp xyakin jek aku ngan jwapan tue...so...dgn sebaik mungkin aku cr lagik jwapan dlm buku..dan akhirnya....aku jumpa sume jawapan yg aku xsure..dan aku raser..cam betul sume jek jawapan aku..balik jek umah..hosmate aku tanye..cam ner?...dan dgn bangganya aku ckp..."tak full marks bukan udes lah".....wakakakakakaka..padan muker dia..nyesal dia tanyer aku...
************************************************************
dlm kul 1.00 thari..abg dtg ngan panjang...abg membawa misi tuk tunda alex cr workshop berdekatan tuk baiki sakit alex...seperti yg telah aku ketahui...alex kekurangan api..."coil" rosak..hari tu kat rawang xpikir pun kena tukar...huhuhuhu...dah jdi maslah..sbb kat putrajaya nie..sebijik bengkel pun xder..diharamkan agaknya..so terpaksalah kitorang tunda alex ker kg abu bakar baginda kat bangi..agak jauh lah...tp dengan bantuan abg n panjang..sume jdi mudah..time kasih yer.....skrang alex dah OK....125Z sangat gagah menunda alex..huhuhu
(panjang membawa alex..tq2)
(terima kaseh..abang)

(doc tengah ubatkan alex..pembedahan dijalankan)

(3bijik helmet biru)

1 comment:

june said...

udes, exam apa tu?