Wednesday, August 19, 2009

salam ramadhan


sabtu nie..seluruh umat islam akan berpuasa...alhamdullilah dpt lagi bertemu bulan ramadhan tuk kesekian kalinya..bila kater bulan puasa tiba..sume akan sibuk ngan plan raya..cam aku..baju raya aku dh siap...ader3 jek....sbnarnya baju tuh dh beli lamer..cuma lambat buat. alang2 buat..trus jdikn baju raya..hahahahha....biskut2 raya laks aku dh mula order..heheheh..begitu jugak ngan lagu2 raya tuk ringtone hp..aku dh siap potong2 lagu2 tuh...xsabau nk tukar ringtone..ahaks...aku sbnarnya nk blik kampung tuk pose ngan mak abah minggu dpn..sbb aku pikir dpt lamer sikit sbb isnin cuti merdeka..lagi pun minngu lepas aku bru jek balik kg....temankan mak..redakan hati mak...tp smlm mek call ajak blik mlm sok..so aku pun ok jek lah...aku cuma kekurangan duit jek..maklumlah dh ujung bulan...sib baik mek cover full tank...tq mek...aku byo tol jek RM32 pegi balik...nanti aku nak pau jek mek tuk juadah berbuka..padan muka..nak sngat lik this week. plan blik kg nie bertukar sbb nek week mek nk bukak kedai kat kuala selangor..barang2 nk sampai nek week. tu yg tukar plan tu....aku buat sikit pelaburan lah tuk bisness nie..sbb..nanti kalo maju n bnyak masyuk...aku leh bukak cawangan lain...tu masa akan dtg lah...skarang nie aku tlg maner yg boleh jek...harap2 bisness Frozen Foods mek nie berjaya hendaknya....pasni mek nk pindah kat kuala selangor..maknanya susah lah nk lepak umah dia dah..sbb mmg jauh kalo dari Putrajaya..huhuhuhu. anak buah aku yg 1st Anis rushdina laks ader kat kg...tinggal ngan mak abah..lagik sronoklah kalo cam nie....D nie xnak ikut ibu n ayah dia balik..dia nak tunggu kitorang n balik ngan kitorang...best lah dia asik naik moto ngan atuk...huhuhu...tue jek kot..aku nk tulis....akhir sekali....

aku nk mintak maaf dari semua

selamat menyambut puasa

3 comments:

june said...

selamat berpuasa udes... visit aku kat add baru ni tau

sueanne said...

Salam Ramadhan dess..

sue pun mintak maaf klu ade yg terkecik hati dgn kate2 kite sblm ni..

Sesungguhnya yg baik sume datang dariNYa n yg buruk tue dtg dari diri kite sendiri..

Selamat berterawikh mlm ni..:p

Wahidah said...

salam ramadhan..maaf zahir n batin..hehehe..