Sunday, August 9, 2009

kecewa?

ermmmm..nie jek yg aku rasa..pas dengar sume citer dr mak..sian kat mak n abah..sampai hati buat mak abah cam nie..tak per lah..teruskan apa yg awak nak buat..tp aku takkan terima cilaker tuh sampai bila2....cilaker ttp cilaker.....ko jgn harap nk jejak kaki kat umah mak abah aku....aku tau angan2 ko besar...ko nak perabih duit mak abah aku kan.....niat ko takkn berjaya..aku akan sedaya upaya....akan menghalang....kalo ko dah namanya anjing....ko tak kan bertukar jadi ayam k....anjing...tu tahap ko di mata aku....dan utk awak yg bodoh....aku kecewa..tak sangka dahan yg aku nak tumpang..akhirnya tak boleh harap....
---------------------------------------------------------------------------
apa yg aku rasa hari nie?.....sakit hati..susah hati...kadang2 aku terpikir kenapa jdi cam nie?....mcm2 yg mak abah aku hadapai....masa depan aku pun aku tak tau cam ner?..apa yg bakal berlaku..sume nie xdpt nak jangka..cuma harap semuanya baik......dan xbwak maslah pada mak abah....aku nk jdi anak yg paling hebat tuk mak abah...aku nk sentiasa gembirakan mak abah..tp mampu kah aku?..apa cabaran dan dugaan aku yg menanti di hadapan?....unpredictable...unexpected

2 comments:

Miss B said...

hello..nice blog. lets exchange link n visit my site for some useful tips..glad to hear fromu soon..

Wahidah said...

aper citer ne des..sabar kay