Tuesday, August 4, 2009

selasa..04/08/2009

apa yg best pasal hari ni? dan tarikh nie?..ermmmmmmmm..cam xsabau lak nk jumpa bader..hahaha..dia janji nk dtg ini hari sbb nak hantar my pulus..sambil tulis blog nie aku layan lagu "kesan=febians"...best gak lagu nie..dr pagi aku layan satu lagu nie jek..hehehe..aku pun google lirik lagu nie...
Berhari-hari kurenung
Gambarmu yang di dalam genggaman
Agar terubat lukaku
Yang berdarah kerana cintamu dulu
Kau pergi tanpa pesanan
Meninggalkan aku sendirian
Cahaya terang benderang
Hilang gelap gelita menjelma
Bagai awan dan kelabu
Menutupi alam
Bagai bunga kering dan layu
Gugur jua akhirnya
Begitulah harapanku
Berkecailah impianku
Untuk aku memiliki oh dirimu
Ingin kembali sedari
Cinta suci tiada balasan
Biarlah ia berlalu
Bersama dedaun berterbangan




so hari ni..aku pikir nak ajak abg gi jalan2 kat pesta bunga..sambil2 snap pics. pastu nk gi tengok wayang..tp tengah pikir nak tengok citer apa?...tp dh dpt sikit idea tdi..ermmm..tengoklah apa citer yg kitorang nk tengok mlm kang. b4 tu nk usha alex kat bwah flat..tengok apa sakitnya...kot2 abg ader ubatnya...mlm nie ader perjumpaan bwah tanah..tp cam xdpt gi jek..aku wakilkan budak ampang jek lah....sok..dia update citer terbaru kat aku...huhuhu..berkenaan bara yg semakin hilang dlm diri aku nie?....pas bubarnya bahagian aku..aku cam lega sikit..sbbnya..aku tak perlu hantar2 surat..lagik senang citer. sbb aku pun berhasrat nk...O??....tp lum tiba masanya...sbb aku rasa aku syg diorg nie...apa pun aku akan bina balik apa yg aku rasa hampir runtuh tuh..hope..keadaan kembali pulih...apa lagik aku nk tulis ek?...tu jek lah kot..moga abg sampai ke sini dgn selamat...sekian

No comments: