Friday, June 26, 2009

nita kawin

firstly..nak ucap TAHNIAH kat nita & zarul..atas pernikahan hari nie...26 Jun 2009..nita nie rommate aku time aku kerja kat UPM. dia jugak merangkap opismate aku. pastu ujung 2008 kitorang dpt kerja tetap. aku pindah tempat keje baru..dia pun pindah tempat keje baru. tp kami stil duk serumah lagi kat taman sri serdang. itupun..aku pujuk dia suh duk lagik kat sri serdang n tukar tempat kerja dr bukit aman ker kajang..heheheh..walhalnya..tak lama pastu zarul bertukar ke JUPEM KL...huhuhu....tp zarul dpt quaters kat putrajaya..dia pun berpindah ke putrajaya..disusuli dgn aku..hehehe..aku pun duk putrajaya..nita duk P14..aku laks P18....still leh jumpa..leh lepak..tp time tu xmngizinkan..dia dgn urusannya..aku ngan urusanku...walau apa pun..kitorang tetap kawan sampai bila2..to hanita...aku doakan jodoh ko panjang..ko bahgia..sihat dan dapat anak yang ramai seperti yg ko nak..hehehe...kita jumpa sok k...so sok sabtu 27 jun 2009...aku n abg akan ke N9 tuk gi majlis kenduri kawin nita & zarul....semoga semua berjalan lancar..-amin-

No comments: