Friday, June 19, 2009

kelas menjahit

ermmm..inilah misi kehidupan aku yg seterusnya...dah lama nk belajar menjahit..tp masih xberkesempatan..so skrg aku dh jumpa tempat utk aku blajar menjahir..kat kedai nyonya..di ampang...aku nih bukannya apa..cuma nak cari kawan jek tuk pegi..setelah aku cadangkan pada zakiki....akhirnya zakiki dpt kedai nyonya nih...aku ambik class tuk 16 jam jek RM180.20....menurut zakiki...leh blajar apa saja berkaitan jahitan..asalkan...menepati 16 jam...hajat aku just nk pandai n mahirkan diri buat baju kurung...huhuhu..pasni dah xyah nk hantar baju kat org lain..dh ler mahal nk mampus..sehalai RM30..tu pun baju kurung kosong..adoiiii..pasni aku leh buatkan baju tuk mak n adik2..hoyeeeee..hoyeeee..leh jugak cr duit poket nanti..harap aku berjaya dgn misi aku kali nih..cayukkkk..cayukkkk

No comments: