Wednesday, June 17, 2009

exam..arghhhhhhhhh


rasa bengang...bila aku nk ambik ujian kpsl...aku chek balik..sume syarat menduduki exam...dlm tu tertulis aku kena lulus sume exam...nak dijadikan cerita..setelah setahun lebih..baru aku tau aku kena ambik lagik satu exam..itupun..setelah ada beberapa permasalahan yang aku khabarkan kepada unit latihan...setelah puas mencari jawapan dr unit latihan dan dr PSM..akhirnya..aku mencari altenatif utk mencari sendiri jawapan..dan sememangnya..aku bengang bila aku ketemu jwapan. aku mmg kena ambik exam 2 kali...arhgggggggggggggg..aku nk konfem...tp rupanya aku sangkut lagik satu exam..siallllllllllllllll...tp aku agak bernasib baik sbb masih belum lewat utk pohon menduduki exam...so nek exam aku 12 Ogos 2009. tapi aku amatlah malas utk membaca..adoiiiiiiiiiii....dh nasib badan..so pengajaran yg perlu aku ambil ialah....jgn harapkan sangat org lain..lebih baik cr sendiri..tp tu kan bukan kerja aku?..tu kan kerja diorg?...ermmmmmmmm..bak kater mia....wat aver..........end

No comments: