Sunday, October 4, 2009

kuala selangor-putrajaya

sebab rasa kaseh sayang aku pada adik aku nie lah..aku sampai ke kuala selangor....mek bukak kedai kat saner dan menetap disana. jalan bendahara..dekat ngan tesco kuala selangor..seberang jalan IPD kuala selangor. hari jumaat mek pin dah sume barang...aku laks ambik half day sbb nak tlg mek pindah umah. pagi tuh dia sedih2 serabut sebab xder orang nak tlg dia. aku pun apa lagik..trus kuar opis..balik umah ambik kete dan gerak....sampai kat saner agak cepat sbb aku bawak agak mengujakan....sampai umah mek..lori tengah tunggu...barang2 tengah bawak masuk dlm lori...

mlm tuh pas pindahkan sume brg dlm umah mek n susun mana yg patut..mek belanja kitorang sume kat sate Hut tanjung karang...huhuhu..mmg sedaplah sate tuh...kalo aku ke kuala selangor..pasti itulah distinasi persinggahan...tq mek

ni laks pic anak2 buah aku kat depan kedai sate Hut tuh...mmg xtreme lah...:)

1 comment:

sueanne said...

mek dah pindah ke des??
alaa..cnferm dh udes xdtg sg buloh dah kan??
huhuh