Wednesday, September 30, 2009

gegaran

smlm berita kat tv....sume pasal gegaran yang melanda. smlm aku pun secara tak sedar terasa gak gegaran tuh petang semalam. sbb tetiba aku terasa terhuyung hayang....tp kejap jek aku terasa tuh. aku tak pikir pun ader gempa bumi atau apa2....sebab hanya beberapa saat jek...
tetiba tingat pasal kes kat UiTM. time tuh aku n sue stady kat pondok kolej Melati. time tuh mlm. pas stady aku nk balik ker bilik. tetiba rasa sedikit gegaran. pastu dengar jeritan budak2 kolej melati. sume pakat lari trun ikut tangga. memula aku xpaham apa yg berlaku. pastu aku dengar budak kater ada gempa bumi...patutlah aku rasa gegaran tdi..huhuhu..aku pun apa lagik..terus panggil kwn2 aku yg duk ground flor supaya keluar ke Dataran Cendiakawan. ermmmm...tetiba tingat zaman stady kat UiTM....
rindu laks ngan tempat2 kat saner.
FTMSK, Dataran, Seksyen 2, Seksyen 7, Pasar Malam, PAs, Tasik
adoiiiiiiiiiii......kawan2 jommm kita gi UiTM nak
...jalan2...tengok jejak2 yg telah kita tinggalkan....

No comments: