Tuesday, February 8, 2011

Morning sickness


sekarang dh masuk 10wks usia kandunganku.....rasanya tiada muntah2...seperti rakan2 ku yg lain...cuma sekrg neh mcm xtahu jek nk makan apa...tanya tekak..tekak suh tanya perut....bila tanya perut....ermmmmm....sume benda cm xsedap....dan akhirnya call abg suh belikan durian jek..heheeh..mlm tdi aku bantai sebijik durian...lagik sebijik simpan dlm peti ais...so hari ini apa pula aku nk makan yek....adoiiiii....

pindah randah sudah pun selesai...cuma brg2 kat umah baru tuh masih bersepah..malasnya nak kemas..terutama kain baju....nie perkara yg paling lemah utk aku.....berbakul2 baju yg perlu dilipat. nampaknya tunggu almari baru sampai lah.....tp......semak pula bilik aku tu....lemah jiwa raga...badan pun letih jek.....terutama di waktu senja. dlm pukul 6-8pm...mmg badan aku rasa lemau jek,seram sejuk,bulu roma tegak jek...aku mmg melepek jek time neh...hari2 aku rasa cm neh sejak aku berbadan dua neh...pastu..sik ulang alik ke toilet jek..sik nk kencing jek....kerap benar aku kencing...agaknya inilah gejala2 yg perlu aku lalui kot...sbb aku neh muntah2 xder..pening2 pun xteruk sangat...ermmmmm...

semoga Allah lindungi aku dan kandungan ku ini-amin

5 comments:

june said...

10 bulan?????

udes@yati said...

heheheehe....sudah update maaa

odie said...

sabar dik dlm menempuhi tempoh kehamilan ni... wpun diduga dengan morning sickness dan emosi yang tidak berapa nak stabil sgt.. tidak dinafikan saat ini lah yang paling indah untuk diingati...

salam perkenalan dari akak

QasehTercipta said...

jgn mkn byk2 sgt durian... cian baby panas hehehe....

nak try ambil pembantu tak? rm60 utk uat kerja rumah :)

mffzone said...

betoi ckp pn fz tuh..nt baby ude kuar berpeluh2 sb panas ..kuikui..