Wednesday, August 18, 2010

puasa

salam ramadhan......hari nie dh 08 ramadhan 1431h....alhamdulillah masih bernapas....masih melalui liku2 hidup sbgai seorang anak,adik,kakak,anak sedara,sepupu, mak sedara dan tunang org....hahaha..dh masuk 8hari puasa..tp aku masih lum berkesempatan tuk bertemu adik2 n kawan2 tuk berbuka poser bersma...maybe sabtu neh....buker pose kat umah fz...:)...menu yg di requeszz oleh cik fz ilah pais tempoyak ikan talapia.....so jumaat neh kena cr ikan kat pasar..lalalala. selalu aku buat pais nie time blik kg jek...aku pikir2 maner lah nk cri daun pisang..kalo kat umah mak...ambik jek kt blakang umah...adehhhhhh....abg zul kater pakai jek daun kunyit...mmg lah..tp daun kunyit tuh xlebar cm daun pisang...kang cepat hangit ikan yg aku bakar tuh....ermmmm..apapun aku bersemangat waja tuk buat pais tempoyak talapia neh....istimewa buat kwn2ku....fz,teh,miza,amy....itupun kalo diorg suke mkn tempoyak....kalo xsuker susahlah nk masuk tekak diorg.tdi aku call adik aku.....adik aku ckp"bila nk buker kat sini"....maknanya maybe minggu dpn 26hb-29hb aku berada di kuala selangor bersama 2 org adiku n anak buahku..yeaaaaa....kalo rajin leh gi sekinchan ban4...hahahahah...best2.....jam pun dh 4.25pm...jap gi nk balik...tata

No comments: