Sunday, May 31, 2009

cameron




hari sabtu 30 mei 2009..tepat jam 10..aku buat kerja giler..gi cameron...pada mulanya aku test abg..ajak gi..sbb budak2 nyvix sume ader kat saner..heheh..akhirnya aku berjaya..aku gerak bersama stokin n mieza..yg juga giler..hahah..diorg naik cik bibah biru(kete enma)...dgn duit yg xder...kitorang berjaya gak sampai kesana...mlm2..naik cameron agak syok..sbb main bwak jek kete..jln mmg kona2....syok...tpi bila turun waktu..siang baru tau..jln tuh..mmg koner maut..hehehe..tepat jam 1.00am..kitorang sampai..sempat gak jumpa budak myvix kat villa dahlia..hari kedua..31 mei 2009..aku bgun agak awal..kul 6.00..perut lapo lah pulak..trus gi makan kat gerai dpn petronas tanah rata...seterusnya...aktibiti jalan,bergambo dan membeli...aku beli syur2...buah2..tak luper juga stobery coklat...:)


aku dan cactus waner wani

sebenarnya mmg aku xjdi gi cameron konvoi ngan myviX..sbb adik aku akim..dtg cni..kununya nak gi mandi manda..tp xjdi..sbb anak2 buah aku sume demam..last2 gi wet world..tp rugi jek RM40...masuk pastu bosan..trus balik..aku agak hangin lah...tu yg aku buat kerja giler..gi cameron..tu pun tetibe jek abg setuju hasil dr rajukan ku yang xberapa nk merajuk..heheheh..akhirnya dia kater..jummmmm..cm xpercaya aku...time tuh stokin n miza dh sampai hentian rawang..pastu kitorang terpaksa speed kejar diorg..silaker tui..kater bwak perlahan..tp kete aku dh 140 pun stil xjumpa diorg..last2 aku sms..suh diorg benti kat tepi..hahaha..5minit pastu aku sampai..bila sampai villa dahlia..aku tetibe raser cam bodoh jek..buat kerja giler...hahaha..tengah pokai..tp leh gi cameron..nasib aku ader sumber lain..kat cameron sempat jugak aku beli stobery coklat..mulanya beli tuk abg..last2 aku mkn sume..pastu aku tengok bunga2..aku senyum jek sambil bermonolong dalaman"kalo dia beli tuk aku kan best"...tetibe dia cm dengar jek n paham jek..trus ambik bunga ros tuh..n kasi aku..hahaha..best2..seterusnya aku beli syur2an..murah giler RM10 tuk 12 jenis/paket. pastu jalan2..jumpa jambu ijau yg manis tuh..aku beli lah jugak RM10 tuk 3bijik. walau singkat..namun sempat jugak gi cactus valley....pastu ingat nk gi lepak kat ladang tea..tp xsempat...kena balik..sbb ada kenduri kat rawang...kitorang pun trun..nasib baik kitorang trun awal..sbb dak2 yg trun lambat..sume tersekat oleh jem...padan muker diorang..hahaha

1 comment:

Wahidah said...

wah ade blog...br tau...wah giler la ko..wat keje giler..aku pun budget lari la..tu yg tk bole join pi cameroon tu....tp abg ko sporting la..leh on je ko ajak p cameroon even last minute..sempoi laaa