Thursday, April 23, 2009

sawah padi dan brave mission




satu citer yang cukup menarik utk aku ingat kembali....perjalanan pertama yang agak panjang....melaksanakan satu misi bersama mek dan abg...kelakar giler time tu. cari open hos adik ipar aku...pusing punya pusing..rupanya..kat tepi jln tu jek....hahahah...menggigil mek time melangkah ke kws tersebut...perut lapar giler time tu..tp sbb aku n mek agak gementar..kitorang minum air sirap jek...pastu blah...aku penah tanyer mek..ok x dia ni?...hahahahha...pas xtibiti mkn thari kat sabak bernam..kitrang pun lepak kat sawah padi..perghhhhhhhhhhhhh menghijau wa cakp lu...syok giler...saujana mata memandang..ni jugak kali pertama aku pegang padi...pokok padi...pijak batas sawah...time tu jugak mek snap gambo aku n abg...best2...

No comments: